Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Η Σοφία Παυλίδου και τα "απόρρητα" της ζωής της...


Ηθοποιός, επιχειρηματίας, αλλά πάνω απ' όλα μάνα. Αυτή είναι η Σοφία Παυλίδου, η οποία πρωταγωνιστεί στην καινούργια σειρά του ΑΝΤ1 “Ιατρικό απόρρητο” αλλά παράλληλα έκανε και το όνειρό της πραγματικότητα και άνοιξε τη δική της επιχείρηση. “Χρόνια είχα αυτό το όνειρο. Να κάνω τη δική μου επιχείρηση, να ανοίξω ένα δικό μου μαγαζί και τελικά, τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία” είπε η Σοφία Παυλίδου για το σαλόνι αισθητικής που εδώ και λίγο καιρό λειτουργεί η ίδια στον Άγιο Στέφανο. Πώς όμως αντιμετωπίζουν τα πιτσιρίκια της τη νέα της δουλειά;

"Οι πιτσιρικάδες μου έχουν ενθουσιαστεί. Σχεδόν κάθε μέρα θέλουν να έρχονται στο μαγαζί και να με βοηθάνε. Είμαι χαζομαμά, αλλά φροντίζω να μην χάνω και το μέτρο. Δεν τους κάνω όλα τα χατίρια. Έχουμε κάνει μια συμφωνία: Όταν είναι κύριοι και σωστοί, τότε ανταμείβονται και ανάλογα” είπε η ηθοποιός για τα αγγελούδια της ενώ ξεκαθάρισε ότι ο σύζυγός της Χρήστος Φερεντίνος έχει πλέον τις δικές του “αντροκουβέντες” με τους δυο μπόμπιρες .”Ό,ητι μπορεί κάνει κι αυτός. Με βοηθάει... Άσε που τώρα πια έχουν αναπτύξει μια δική τους σχέση. Έχουν κι αυτοί τις υποχρεώσεις τους και τις... αντρικές τους υποθέσεις και με αφήνουν εμένα μόνη μου στο σπίτι.” . Η ηθοποιός όμως μίλησε και για το πως βίωσε η ίδια τα γυρίσματα της σειράς τα οποία έγιναν στο νοσοκομείο “Αττικόν”. “Ήταν δύσκολα. Πολλές φορές αναγκαστήκαμε να διακόψουμε το γύρισμα γιατί ερχόντουσαν πραγματικά περιστατικά. Το κλίμα είναι κάπως... Μέσα σε τέτοιους χώρους συνειδητοποιείς την πραγματικότητα. Καταλαβαίνεις πως υπάρχουν πράγματα που σε ξεπερνούν. Που είναι πάνω από τις δυνάμεις σου”. (Λοιπόν)

Δεν υπάρχουν σχόλια: